EFTERLYSNING

Frågor som rör Trelleborg, exempelvis tider, platser mm.

EFTERLYSNING

Inläggav Fredrik » 18 jun 2009 17:38

Trelleborg måste vara den bästa staden i landet. För där är alla människor friska och behöver inga GA möten :p.
Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att någon snart finner vägen till GA och fyller ensamheten i rummet på tisdagarna.
Jag har hållt möte med mig själv i över en månad nu. Det börjar bli lite tråkigt.

Jag har gett 1000st GA visitkort till högsta chefen på beroende enheten i Trelleborg som i sin tur kommer ge ut dem till alla på socialförvaltningen och alla andra som kommer i kontakt med missbrukare. Och på så sätt hoppas jag att deltagarna växer över antalet 1. Jag kommer också inom den närmaste framtiden besöka lite AA möten i Trelleborg för att sprida ryktet att vi finns.

VI SES PÅ TISDAG! haha
Keep coming back! It works if you work it, it sucks if you don't!
Fredrik

Re: EFTERLYSNING

Inläggav Tommy S » 19 jun 2009 12:56

Du är en klippa Fredrik :!:
I vårt VI program kommer den typen av allvar som du bistår med hjälpa både dig själv och andra som har en önskan om att sluta spel och kunna göra skillnad på liv eller död.

TACK hoppas ideen vi pratade om i torsdags landar väl i Malmö gruppen...utlyser VÅRT förslag på malmöfliken att ta ställning till nui på söndag. :D
Tillsammans är vi starka, genom att förändra sig själv blir man hel.
Tommy S

Inläggav Fredrik » 24 nov 2009 19:19

Nu börjar jag tröttna på Trelleborgsgruppen, eller ja jag börjar tröttna på att sitta ensam gång på gång. Så nu har jag bestämt mig för att lämna över Tisdagsansvaret till någon annan. Finns där någon som känner sig manad att köra till Trelleborg varje tisdag så är det bara att höra av sig till mig. Jag uppskattar all hjälp jag kan få, hjälp mig rädda denna GA-grupp.
Fredrik

Inläggav Fredrik » 30 jan 2010 13:31

Denna gången efterlyser jag någon som kan ta nyckeln denna tisdagen. För jag måste jobba.
Trelleborgs gruppen kommer bara finnas t.om. mars. Så passa på att säga adjö till vår fina lokal.

Tack på förhand
Fredrik

Återgå till Lokala Frågor Trelleborg